Turundusprojektid

Paljud ettevõtted ja Eesti kohalikud toidutootjad on leidnud juba tee tervislike eluviiside propageerija ning särava ja postiivse persoonini — Ott Kiivikaseni. See on üks häid võimalusi eristumiseks!

Mealy Group — Uus Eestimaine värsketoidu tootja. Osalus ettevõttes. Alustasime kolme tervisliku salati välja töötamise ja turundamisega ja tänaseks on lisandunud juba ka võikud ja wrapid.

Valio Eesti — Koostöös Valio meeksonnaga on välja töötatud ja turule toodud tänaseks juba kõigile teada tuntud Profeel toodete sari. Need kohupiimad, jogurtid ja kodujuustud  on suunatud aktiivset ja sportlikku eluviisi harrastavatele sportlastele.

DAVA Foods — Koostöös sai  turule toodud kõrgekvaliteetne munavalge segu.

Rhumveld Baltics — Koostööprojekt, kus 3-le erinevale tervislike energia, proteiini ja gojimarja mix-ide soovitaja ja reklaamnägu.

AGR Autokeskus — 2 aasta pikkune koostöö uue Mitsubishi Eclipse Crossi reklaamnäona.

Helen Helbed —Koostöö Tartu ülikooli teadlastega uue ja teaduspõhise funktsionaalse pudrude sarja Helen Helde (4 erinevat maitset) välja töötamine ja turundamine. Eestkõneleja ja reklaamnägu.

Volkswagen Viljandi filiaal — Team Volkswagen Viljandi liige.

AS Jalajälg — pikki aastaid Nike brändi turundusnägu ja propageerija  fitnessi vallas.

Liiwi Heliis — koostöös Liiwi Heliisiga oli välja töötatud ja  turule toodud ja omalajal hitiks saanud spordijook Fat Burner.

Tallegg — Aastate pikkune koostöö Talleggi reklaamnäona Tervisemunade sarjal. Munade tarbimise propageerimine.

Double Red Eesti — Slovakkiast pärit riidebrändi reklaamnägu.

Funcfood Finland — Fast brändi reklaamnägu ja propageerija Eestis.

Toodete turustamine ja tarbijateni viimine on täna jõudnud uuele tasemele. Lisaks teada tuntud kuulsuste kasutamisele reklaaminäona on väga kiiresti arenev ka turundus läbi sotsiaalmeedia. See aitab ettevõttel (brändil) tarbijateni jõuda mitmel erineval viisil, kasutades selleks peamisi ja populaarseimaid kanaleid Instagram ja Facebook.

Ott Kiivikase jälgijaskond Instagramis on 13 500, Facebookis 5000 fänni, mis on muljetavaldav kogus väikeses Eestit. Seega saab julgelt öelda, et tegu on influenceri ja mõjuliidriga, kes kõnetab eelkõige tervislike eluviise harrastavaid tarbijaid. Tänu võimalusele jõuda tarbijaskonnani läbi sotsiaalmeedia turunduse, on paljude brändide turundusstrateegiad muutunud. Soovitused mõjutavad 80% tarbija oste. Instagrami mõjuliidrite abi kasutades on postitused nende seinal, stooris või lingid, olulisteks soovitajateks.

Sotsiaalmeedia on aeganõudev ja keerukas, eriti kui seda teha teadlikult ja oskuslikult.

Facebook Ott Kiivikas Facebookis
Instagram Ott Kiivikas Instagramis